2008. szeptember 24., szerda

FEZEN 2008

Végül is csak péntekre mentünk le, ami azért volt szar, mert Anathema és Katatonia szombaton lépett fel. Itt egy szép kis beszámoló ffc barátom tollából, én úgyse vagyok grafomán, legalább ezt megspóroltam. :-)

Fezen beszámoló by ffc

Csak pár hozzáfűznivaló, ugyanis tényleg amint beértünk, mindenki másfelé eltűnt. Van aki backstage-ben, van aki csak aki üldögélni akart, én meg csajozni. :-) Közben persze végignéztem a Mangod, Wackor, WMD, IHM, Moby Dick folyamatot a Metal színpadon, megszakítván (igen sokszor) némi folyadékbevitellel és (viszont annál kevesebbszer) némi folyadékkiadással. Ezúton szeretnék gratulálni aki a jaegerhez rózsafüzért akciót kitalálta. A végén már rendelkeztem volna párral, ha mindet elviszem haha. Moby Dick után aztán húztunk a Fezen klubba afterpartyra, én félig busszal, félig gyalog. Bár ha tőlem függene a mai napig ott bolyonganék Szfehérváron, ugyanis fogalmam se volt merre kell menni. Szerencsére volt segítségem. :-) Egyébként innetől meg már homályos a történet, ami tisztára deja vu, ugyanis pár éve ugyan itt produkáltam életem egyik legnagyobb berúgását Stereochrist/Subidubi/IHM koncerten. haha! Tikk-takk. Jah, a koncertekről is: jól szólt a színpad, ahhoz képest hogy feszt. Mangod szokásos jó volt, Wackor ugyancsak, WMD kiváló, IHM ügyben elfogultság okán nem nyilatkozom (messze mindig a legjobb) :), Moby Dick meg még mindig nem az én zeném, kivétel tán akkoriban volt, mikor a Golgota (ami hangulatilag post-apokaliptikus(!) ) című lemezükkel turnéztak. Összeségében véve kurva jó kis feszt volt így egy napra.

Nincsenek megjegyzések: