2008. december 30., kedd

Év végi sokkk. (JÓ VOLT)

25.-e: PECSA: Pókarácsony. Faterommal voltunk. Nagyon jó volt (nagyrészt), főleg a Hendrix nóták. Azért szórtam volna ki pár fellépőt. :-) Hobo + Bill párost jó volt látni együtt.

26.-a: Kék Yuk: Tesstimony. Cöcö, jó volt újra látni. Erős félház, de a koncert jó volt.

27.-e: Red-Blue again: Stereo, + sokan mások. Nah ittmár qrva sokan voltak, a koncert szintén nagyon jó volt (Stereo, Wall Of Sleep, Shapat jött be a legjobban)

28.-a: PECSA: BPRNR est: 11körül értem oda, mielőtt Superbutt kezdődött, persze IHM-re voltam kíváncsi, ami megint király volt. El is ment a hangom a sok énekléstől. Aztán áttaxizás Avalonba, de addigra már vicces voltam... :-) Azért a 4 nap lefárasztott haha!

(Haha, visszaolvasva mit írtam elég sok a "jó volt", tehát összegezve a négy napot: JÓ VOLT )

Bocsi, mint mondtam el vagyok fáradva, jó lenne már lehúzni 2008-at a klotyón. (Minden értelemben...)

Nincsenek megjegyzések: