2008. november 23., vasárnap

Ebéd

Tegnap baromi ügyes voltam. A téka mellett van egy nagyon jó kifőzde. Hétköznap, ha dolgozom ott szoktam enni. Nade hétvégén nincs nyitva. Pizzát nem volt kedvem rendelni, spórolni is akartam, úgyhogy úgy döntöttem, hogy valami jó olcsó konzervet veszek az ABC-ben és majd jól megeszem. Hát sikerült marhapörkölt konzervet venni. Haha, a pénztárnál derült ki hogy nem is olcsó(750Ft). Jólvan mondom leszarom, akkor legalább majd jó lesz. A f...t (fenét). Mikor beértem a tékába és kinyitottam örömmel konstatáltam hogy kb. 10db apró kocka marhahús van benne, az is elég durván "mócsingos". :-D Meg egy tonna szaft. Gratulálok. Ez kb. olyan volt mikor drága édesanyám kérte, hogy vigyek neki egy fej káposztát, én meg kelkáposztát vittem haza. (vagy mit, még most se tudom hahahaha!)

Nincsenek megjegyzések: