2008. november 22., szombat

Update

Ritkán írkálok mostanában. Ennek 3 fő oka van. Vagy kockulok, vagy kocsmában ülök, vagy koncerten vagyok, vagy a negyedik: dolgozom. :-)

Múlthét azért szép hosszúra sikeredett. :-) Szerdán Westendeben öcsémmel részt vettünk a WOTLK premierjén. HAHA, hogy mindjárt az elsők között vegyük meg. Vicces programok voltak jelmezverseny, stand-up comedy ilyesmi. Legjobb, hogy sose gondoltam volna, de ugyanott összefutottunk M. és Sz.-szel szóval jól be is söröztünk. Biztonsági őrök ki is akartak dobni, dehát Máté szép nagyra nőt, szóval nem volt gond. :-) Egyébként baromi sokan voltak, meg is lepődtem.

Pénteken Sonata Arctica: vicces volt, mert mire a PECSÁhoz értem már mindenki talaj részeg volt, szóval mire odaértem be kellett hozni a lemaradást, ami az előbb említett állapotot okozta nálam is. Koncert korrekt volt, nem az én műfajom 100%osan, de azé bírom az ilyet is. Utána átmentünk WW-ba, onnantól homályosodik a kép. :-) Végülis otthon ébredtem, szóval valahogy haza is jutottam. :-)

Szombaton így már csak egy "csöndes" Black Dogra futotta, rég nem látott ismerősökkel. Elfogyott azért itt is jópár üveg bor, de kímélni kellett a szervezetet, mert másnap:

Vasárnap: Heidenfest a Dieselben (ugye ez volt régen az E-klub). Hely ugyan úgy néz ki mint régen, nem változott. A hangosítás nem volt a toppon, de pár fröccs után ez már kit érdekel? :-)
Hát ez amúgy kurva jó buli volt, ami talán annak köszönhető hogy a HF turné utolsó állomása volt a Bp-i, szóval apait-anyait beleadtak. Millió poénnal. Equilibrium tagjai pl. egy szál alsógatyában nyomták végig, tuti elvesztettek valami fogadást turné közben haha! Primordial kurva jó volt egyik nagy kedvencem, Nemtheanga a frontember iszonyat arc, tud hangulatot csinálni, ahogy már bizonyította nekem a jópár évvel ezelőtti WW-os koncerten is. Finntroll is baszott jó volt, bár vége előtt eljöttem, mert millióan voltak és nem akartam a tömeggel kinyomulni. Hétfőn még el akartam menni Haggardra ugyan ide, de kb. ébredés után úgy néztem ki mint egy 5 napos vizihulla, szóval hanyagoltam, majd legközelebb.

Most meg esik a hó. Éljen! Szeretem a telet, hóembert kellene építeni. :-)

Nincsenek megjegyzések: