2009. február 23., hétfő

Beszámolók - beszámolok

Huhh, rég írtam. Pusztán lustaságból. De akkor most pár szóban a szilveszter-január-februárról. Ölég sok koncerten voltam, dehát ilyen a rock'n'roll. ;-) Amúgy ez az év nagyon ütős koncertügyileg, szinte minden hétre jut valami. Majd kipostolom magamnak a jövő hónapi dolgokat, csak legyenek meg a flyerek. Tehát legutóbb hol is hagytam abba? Ahh, igen BPRNR.

Év végére már csak a szokásos társasági szilveszteri buli maradt, ezúttal a Dallas nevezetű helyen, ami rohadt messze van mindentől, kint a francba (Budán). Tetőteret foglaltuk el, az alsó szinten meg valami retro-party volt. Mi fentre kaptunk hi-fi-t, szóval szólhatott a metal. Mindenki hozta otthonról a laposüvegét, és mire körbekostoltuk mindet már kész lett az egész banda. Hazajutás mókás volt, taxit lehetetlenség volt hívni, gyalog meg elindultunk Makival, de első saroknál el is tévedtünk annak rendje és módja szerint. Szarráfagyva 2 órás bolyongás után végre a Mórichoz értünk, ahol is első arra járó taxiba be. Nah, ezt nem kellett volna, hiéna volt. :-) Nem keveset fizettünk a taxiért, de kb. akkor letojtam az egészet. :D -40 fok volt a pofámból is leharaptam egy darabot, észre se vettem a hidegben, csak, hogy ömlik a vér a számból haha! De túléltük! ;-)

Január 10. : Stagediving feszt (Dürer) : No ez nagy móka volt, egyre jobban bírom a Dürert ,baromi jó hely, nem is qrva drága, jól szól a cucc, a koncertek is rendben voltak. Cadaverest már láttam vagy tízszer, de most jött be a legjobban, már megközelítette a néhai CDT hangulatot. WMD még mindig király. Új album még nincs meg de meglesz. Ezután át Wigwamba bugizni. :-)

Január 17.: Pinyó 60éves szülinapi (PECSA). Pinyó többek közt a Piramis dobosa is volt annó, most sok kortársával nyomtak egy nagy koncertet. Faterral jöttünk erre el. Jó volt bár én több Piramis nótát és kevesebb Török Ádámot szerettem volna hallani, dehát nem az lett. Mindegy jó volt látni.

Január 24.: Wackor, Korog (Ráday): Ráday melett söröztünk a többiekkel, őket nem érdekelte a Korog, engem meg igencsak, úgyhogy úgy döntöttem otthagyom őket, és egyedül keresem fel a helyszínt. Nem is bántam meg, ismét állat volt a Korog. A végére be is futott mindenki. Wackort félig figyeltük csak már mert inkább pofáztunk, aztán át Wigwamba bugizni reggelig, szokásosan. :-)

Január 30.: blekkmetál zenekarok (Szeged - Garaboncziás) Ezer éve nem voltam Szegeden, akkor sem buli miatt voltam lent. (kitudja már miért? :D) mostpedig igen, A. és T. meghívásra. Huhh, hosszú nap volt. Rövid összefoglalásként: busz - hihetelenül más légkör (nagyon jó!)- gin - jaeger+sör kombó 400ért egy helyi "üzemben" - ellenőrök - kamikaze - buláj - alvás - vonat. :D Jó volt, még remélem lesz ilyen.

Január 31.: Amint visszavonatoztam büdös kis fővárosunkba, hazaszaladtam, aztán indultunk is a faterom által szervezett Country-farsangra, az Erzsébetliget színházba. Baromi sokan voltak meg is lepődtem, én kb. negyed ennyire számítottam. :D De nagyon jó volt, még lesz is tuti.

Február 6.: Volbeat (Diesel): Erre vártam Sziget óta, egy önálló Volbeat! És nem is kellett csalódni. Utóbbi másfél év legnagyobb meglepetése számomra, baromira hangulatos élőben is lemezen is. Diesel fullra meg is telt , volt itt mindenféle arc, nem csak metalheadek. Van egy olyan érzésem, hogy legközelebb ebből Pecsa lesz.

Február 7.: CoBodom + CCorpse (SYMA): Kicsit másnaposan, de törve nem megérkeztünk A.-val a SYMAhoz. Most voltam itt először koncerten és hááttt. Szar hely, többet ide ne, vagy változtatni pár dolgon. Beengedés vicces volt: egy kapun, qrva lassan engedték be az embereket, és aki bejutott az meg olyan motozást kapott, mint sehol soha. Engem is úgy átmasszírozott a security-s, hogy majdnem mégegyszer sorba álltam. haha! Minek ide thai-masszázs! :D
Diablo-ról jól le is maradtunk. (1óra bejutás) Második: Nem volt bor a büfékben!!!! Kérem! Hogy lehet így fröccsözni? :-) Koncert érdekes volt. Egyrészt vagy én kezdek süketülni, vagy ez a helyszín tényleg halkabb a többinél. Mindegy azért jól szólt. Még feltűnő volt, hogy mennyire elkülönül a CoB és a CC közönsége. Előbbi alulról súrolja a 20at, míg az utóbbi a 30at inkább. :D CC hihetelen, nem először látom őket. Egy nagy energiaboom az egész. Children jobban bejött a 2(?) évvel ezelőtti Pecsás koncerten.

Február 12.: Dragonforce (Diesel): No, erre baromi kíváncsi voltam. Leginkább a 2 gitárosra. Elképesztő milyen gyorsan nyomják. :-) Jók a dalaik is, szóval rendben volt. Buli végén kijöttek a néphez is fotózkodni, aláírást adni, sikerült is pár tagot elcsípni pár fotó erejéig. (höh linkelek majd párat) Mivel nem voltunk már szomjasak a végére az este egy baromi jó kis házibuliba torkolt koncert után. :D

Február 13.: A házibuli után, egész délutánig tartó DVD-zés (igen is, a Jackie Brown kurva jó Tarantino film!) , és ismételten elkezdődő agysejt pusztítás után én elindultam Illés-klubba. Egy kis r'n'r után pedig át Isten Háta Mögöttre a közeli Merlinbe. Még jó, hogy ilyen közel volt egymáshoz a 2 helyszín. IHM-et most nem fogom itt hype-olni, sokszor tettem már, egyszerűen kihagyhatatlan. (na, csak sikerült :D) Ezután haza, 2 nap után már eléggé ki voltam dőlve.

Február 19.: Iced Earth, Saxon (Pecsa): Egyik se a kedvencem, de IE-re baromi kíváncsi voltam és jó is volt. Csak kár, hogy elsőnek ők tolták és nem a Saxon. Mindegy végül is találkoztam pár régi ismerőssel, szóval az utóbbit úgyis végigpofáztuk.

Február 21.: Gothica farsang (Diesel): Tulajdonképp Nevergreen miatt mentem. Ám valahol szomorú azt látni, hogy pár éve még full telt házzal tolják a Pecsában, most meg kb. az ottmaradt 60 embernek, akik nem húztak el a 2 külföldi után tovább bulizni, vagy inkább haza az átlagéletkort elnézve. :-D Az meg egyébként egészen vicces ami Deathstars-on megy. Hihetelten mit össze bírnak a kiscsajok sikítozni, haha! Nevergreen után szokásos WW, reggel 5-ig, hah!

Nincsenek megjegyzések: